FAQ

Jak dostanu své vstupenky? Jak dostanu své vstupenky?
Kdy své vstupenky obdržím? Kdy své vstupenky obdržím?
Co to znamená, že jsou mé vstupenky s požadavkem? Co to znamená, že jsou mé vstupenky s požadavkem?
Mají děti slevu? Mají děti slevu?
Potřebuji pro výměnu a vyzvednutí svých vstupenek ID? Potřebuji pro výměnu a vyzvednutí svých vstupenek ID?
Mohu zrušit, vrátit nebo proplatit vstupenky, které nemohu použít? Mohu zrušit, vrátit nebo proplatit vstupenky, které nemohu použít?

Jak dostanu své vstupenky?

Všechny vaše vstupenky budou zaslány na vaši emailovou adresu jako e-vstupenky/poukazy. E-vstupenky/poukazy si musíte vytisknout a přinést jejich kopii do New Yorku, kde je musíte na požádání předložit na dané události nebo na místě setkání stanoveném pro vaši rezervaci. Je velmi důležité, abyste si pozorně přečetli veškeré informace vytištěné na e-vstupence/poukazu!
Zpět na FAQ

Kdy své vstupenky obdržím?

Všechny vaše vstupenky budou zaslány na vaši emailovou adresu ihned po potvrzení vaší rezervace a provedení platby. Pokud je vaše rezervace s požadavkem, pak se na ni vztahují speciální podmínky – přečtěte si, prosím, níže uvedenou odpověď na otázku: “Co to znamená, že jsou mé vstupenky s požadavkem?”.
Zpět na FAQ

Co to znamená, že jsou mé vstupenky s požadavkem?

Na určité akce, většinou tam, kde je součástí večeře, potřebujeme získat potvrzení na daném místě nebo u našeho místního dodavatele v New Yorku. To většinou netrvá déle než 48 hodin, a proto bychom měli mít odpověď z New Yorku ve stejný den, kdy provádíte svou rezervaci nebo nejpozději následující den (pokud spadá následující den na víkend nebo státní svátek, pak se jedná o následující pracovní den). Tomu říkáme “Rezervace s požadavkem”. Fakticky je vaše rezervace potvrzena na daném místě nebo dodavatelem a poté jsou vám na vaši emailovou adresu zaslány vaše e-vstupenky/poukazy a bude provedena platba. Pokud na daném místě nebo pokud náš dodavatel nemohou vaši rezervaci potvrdit (většinou z důvodu vyprodání dané akce), dostanete od nás email, ve kterém vás budeme informovat o tom, že vaše rezervace nebyla potvrzena a že je rezervace zrušena. Pokud je vaše rezervace zrušena a není potvrzena, není nic zaplaceno a žádná platba není provedena.
Zpět na FAQ

Mají děti slevu?

Ano, dětské vstupenky (CHILD) jsou k dispozici pro mnoho atrakcí, které v New Yorku nabízíme. Je důležité, abyste zkontrolovali věkové omezení pro každý druh vstupenky před tím, než rezervaci provedete, neboť věkové omezení se liší.
Zpět na FAQ

Potřebuji pro výměnu a vyzvednutí svých vstupenek ID?

Ne, osoba, která předloží e-vstupenku/poukaz na daném místě nebo na místě setkání stanoveném pro vaši rezervaci získá přístup na dané místo, atrakci nebo prohlídku. V případě, že existují zvláštní ID pravidla, je tato informace jasně uvedena na e-vstupence/poukazu.
Zpět na FAQ

Mohu zrušit, vrátit nebo proplatit vstupenky, které nemohu použít?

Zaplacené a potvrzené vstupenky není všeobecně možné zrušit, proplatit nebo vyměnit za jiné datum. Nicméně, Ticmate, dané místo a náš místní agent se mohou pokusit vaše vstupenky znovu prodat jiným klientům nebo nechat vaše vstupenky proplatit, ale nemůžeme v tomto ohledu nic přislíbit. Více informací o naší politice rušení rezervace naleznete v položce “Kontakty” v horním menu.
Zpět na FAQ

 

228 880 877 228 880 877 E-mail E-mail


Do košíka